Скажімо так. Для мене людина, яка засуджує агресію росії проти України і поважає територіальну цілісність в кордонах 91 року — вже є людиною, з якою можна на персональному рівні спілкуватись. Так, в цієї людини можуть бути інші думки, з якими я не згоден.
Це працює в обидві сторони: якщо компанія якось невпевнено відповідає на такі питання чи вагається щодо агресивної війни, окупації та незаконної анексії територій — то вона не проходить МІЙ власний фільтр =)
дискримінувати адекватну людину
А є такі? Де ті хароші рускі, покажіть вже нарешті хоч одного? xD
Який би не розпадався на куски лайна після запитання «чий крим?» Або не задвігав «я в палітікє нє разбіраюсь, я за мір»
Ще після війни рашки з грузією старався, а далі досить консистентно з 2014 року стараюсь дотримуватись, і вам рекомендую простого принципу: раша? за кораблем
Все. Без нюансів, без нічого.
Дякую за відповідь. Вони просто ще в грудні дзвонили з опитуванням типу цікаво чи ні. Але теж нічого зрозумілого не змогли відповісти окрім «це інтернет який працює без світла».
все так, тільки це стосується великих компаній. У маленьких стартапах все обговорюється. Хоча звісно, якщо власники бачать ймовірність конфліктів на робочому місці, то зроблять все, щоб їх уникнути, в тому числі і через звільнення, не найм, тощо.
Для реальних людей, яких ви згадуєте, є спеціальне місце для відгуків, називається відгуки
Але маркетологи вирішили направити саме в цю тему на форумі, щоб підготувати місце для накрутки відгуків відділом маркетингу
Вже багаторазово бачив як працівники...
З поверненням додому ще сильніше відчула, що українці працюють важче й більше. Але тепер і я, і моя команда адекватно реагуємо на потреби work-life balance.
Це зберігає нашу цінність і хоч якусь надію наздогнати європейські країни по рівню життя.
Коментарі